Inloggen0
Inloggen0

Calciet (blauw) bol 102 mm | 1303 gram

Productomschrijving

Calciet vertoont van nature putjes en oneffenheden.
Doorsnee: 102 mm.
Gewicht: 1303 gram.
Herkomst: Madagaskar.
Kernwoorden blauwe calciet: bescherming, ontspanning en communicatie.
Werking blauwe calciet: calciet activeert en stimuleert lichamelijke, geestelijke en spirituele groei en ontwikkeling. De steen werkt motiverend, bevordert zelfvertrouwen, daadkracht, standvastigheid en geeft hoop en moed. Het verenigt gevoel en verstand, kalmeert de geest en zorgt hiermee voor innerlijke rust. Calciet stimuleert analytisch denken, bevordert de concentratie en trekt succes aan. Het kan negatieve energie uit een ruimte absorberen (regelmatig reinigen). Fysiek stimuleert het de stofwisseling, het immuunsysteem en de opname van calcium. Het heeft een gunstige werking op het hart en hartritmestoornissen, het skelet, botten, osteoporose, gewrichten, kneuzingen en bevordert groei in kinderen.
Naast de algemene eigenschappen van calciet werkt blauwe calciet kalmerend en ontspannend. Het beschermt tegen negatieve energie en bevordert de communicatie. Fysiek werkt de steen koortsverlagend, bloeddrukverlagend en pijnstillend en heeft  een positieve werking op de keel, longen, schildklier, verkoudheid en griep.
Verzorging: blauwe calciet is een zachte steensoort en breekt makkelijk. De steen kan beter niet te veel aan water blootgesteld worden.
Chakra: keel chakra (5e).
Dit is een uniek exemplaar, je ontvangt het product van de foto.

Disclaimer: De beschrijving van de werking van deze steen is gebaseerd op intuïtie en (traditionele) ervaring. Deze informatie wordt aangeboden als ondersteuning en ter bevordering van het welzijn en de persoonlijke ontwikkeling. Het gebruik van edelstenen en mineralen is niet bedoeld als vervanging van een medische behandeling of medicatie. Raadpleeg bij ernstige psychische of gezondheidsklachten altijd een arts.

Onlangs bekeken

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »