Verzending & bezorging

 

> Verzending

Heb je vóór 14:00 uur een bestelling geplaatst én is deze ook betaald? Dan wordt deze op werkdagen (indien mogelijk) diezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die ná 14:00 uur geplaatst óf betaald worden, verwerken wij pas de volgende werkdag.

Wij verwerken bestellingen op ma t/m vrij. Is een bestelling op vrijdag ná 14:00 of in het weekend geplaatst? Dan wordt deze pas op maandag verwerkt en verzonden.

 

We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op wanneer een bestelling niet binnen enkele werkdagen na betaling verzonden kan worden. Mocht het zo zijn dat we artikelen uit één bestelling door verschillende levertijden op aparte momenten moeten sturen, dan betaal je uiteraard maar één keer verzendkosten!

Wij verzenden onze bestellingen op twee manieren: in een enveloppe of in een PostNL pakket. Heb je gekozen voor verzending in een enveloppe, en past het daar toch niet in? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Bestellingen boven de € 50,- verzenden wij automatisch in een pakket. NB. bestellingen naar België verzenden wij alleen per PostNL postpakket.

 

> Verzendkosten
De verzendkosten zijn als volgt:

 

Binnen Nederland

Enveloppe

€ 2,95

PostNL Pakket

€ 6,95

Bestellingen vanaf € 50,- verzenden wij gratis.

 

Naar België

PostNL Pakket

€ 6,95

Bestellingen vanaf € 50,- verzenden wij gratis.

 

Buiten Nederland en België verschillen de verzendkosten per land. Klik hier voor een overzicht van deze kosten.

 

 

> Bezorging

Doorgaans bezorgt PostNL de postpaketten binnen 1 werkdag na verzending. Brievenbuspost wordt door PostNL doorgaans binnen 2 à 3 werkdagen bezorgd. Wordt je bestelling in een pakket verzonden? Dan ontvang je automatisch een e-mail van ons met daarin een Track & Trace-code zodat je zelf je pakket kunt volgen op de website van PostNL. NB: heb je voor verzending per enveloppe gekozen, dan wordt daar geen Track & Trace-informatie bij geleverd; deze zendingen kunnen wij dus niet volgen.

Niet thuis?
Wordt je pakket aangeboden op een moment dat je niet thuis bent? Dan biedt de postbode het pakket aan bij de buren. Heb je dit liever niet? Vermeld dit dan bij de ‘Opmerkingen’ tijdens het afronden van je bestelling.

Wanneer je pakket niet bij de buren bezorgd kan worden dan gaat het pakket meteen door naar een PostNL locatie in de buurt. Je krijgt dan een afhaalbewijs in de brievenbus waarmee je binnen één week het pakket kunt ophalen. (NB. het pakket wordt dus niet een tweede keer aangeboden op het huisadres).

Ander afleveradres kiezen
Normaal sturen wij de bestelling naar hetzelfde adres als bij je persoonsgegevens ingevuld staat. Natuurlijk kun je het ook naar een ander adres laten versturen. Kies dan bij het invullen van je gegevens voor ‘Verzend naar een ander adres’ en vul bij de volgende stap het gewenste afleveradres in.

Bestelling zelf ophalen bij PostNL punt
Wil je een pakket zelf ophalen? Laat het dan bezorgen bij een PostNL locatie. In de kassa kies je eenvoudig een PostNL locatie bij jou in de buurt. Je ziet ook automatisch vanaf wanneer het pakket voor je klaarligt. 

Wanneer het pakket afgeleverd is op de door jou gekozen locatie, dan ontvang je een e-mail van PostNL. Na ontvangst van deze e-mail heb je één week de tijd om het pakket op te halen. Lukt het niet om de bestelling binnen deze tijd op te halen? Dan wordt het pakket teruggestuurd naar Spiritual Garden.

 

> Afhalen in de showroom

Wij bieden ook de mogelijkheid aan klanten om hun bestelling zelf af te halen bij onze showroom in Udenhout. Hierbij betaal je uiteraard geen verzendkosten.

Wil je de bestelling komen ophalen? Kies dan bij verzendmethode voor 'Afhalen op afspraak in Udenhout', en stuur ons even een mailtje om een moment af te kunnen spreken waarop je de bestelling wilt ophalen.

NB: ophalen bij onze showroom kan alleen op werkdagen tussen 10:00 en 18:00.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »