Verzending & bezorging

 

> Verzending

Heb je vóór 14:00 uur een bestelling geplaatst én is deze ook betaald? Dan wordt deze op werkdagen (indien mogelijk) diezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die ná 14:00 uur geplaatst óf betaald worden, verwerken wij pas de volgende werkdag.

Wij verwerken bestellingen op ma t/m vrij. Is een bestelling op vrijdag ná 14:00 of in het weekend geplaatst? Dan wordt deze pas op maandag verwerkt en verzonden.

 

We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op wanneer een bestelling niet binnen enkele werkdagen na betaling verzonden kan worden. Mocht het zo zijn dat we artikelen uit één bestelling door verschillende levertijden op aparte momenten moeten sturen, dan betaal je uiteraard maar één keer verzendkosten!

Wij verzenden onze bestellingen op twee manieren: in een enveloppe of in een PostNL pakket. Heb je gekozen voor verzending in een enveloppe, en past het daar toch niet in? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Bestellingen boven de €75,- verzenden wij automatisch in een pakket. Hetzelfde geldt voor bestellingen naar het buitenland van boven €50,-.

 

> Verzendkosten
De verzendkosten zijn als volgt:

 

Binnen Nederland

Enveloppe

€1,95

PostNL Pakket

€6,75

Bestellingen vanaf €75,- verzenden wij gratis.

 

Naar België

Priority brievenbuspost

€2,95

PostNL Pakket

€9,95

Bestellingen vanaf €75,- verzenden wij gratis.

 

Buiten Nederland en België verschillen de verzendkosten per land. Klik hier voor een overzicht van deze kosten.

 

 

> Bezorging

Doorgaans bezorgt PostNL de post (zowel enveloppen als pakketten) binnen 1 werkdag na verzending. Wordt je bestelling in een pakket verzonden? Dan ontvang je automatisch een e-mail van ons met daarin een Track & Trace-code zodat je zelf je pakket kunt volgen op de website van PostNL.

Niet thuis?
Wordt je pakket aangeboden op een moment dat je niet thuis bent? Dan biedt de postbode het pakket aan bij de buren. Heb je dit liever niet? Vermeld dit dan bij de ‘Opmerkingen’ tijdens het afronden van je bestelling.

Wanneer je pakket niet bij de buren bezorgd kan worden en het bij een tweede poging ook niet lukt, dan gaat het pakket door naar een PostNL locatie in de buurt. Je krijgt dan een afhaalbewijs in de brievenbus waarmee je binnen twee weken het pakket kunt ophalen.

Ander afleveradres kiezen
Normaal sturen wij de bestelling naar hetzelfde adres als bij je persoonsgegevens ingevuld staat. Natuurlijk kun je het ook naar een ander adres laten versturen. Kies dan bij het invullen van je gegevens voor ‘Verzend naar een ander adres’ en vul bij de volgende stap het gewenste afleveradres in.

Bestelling zelf ophalen
Wil je een pakket zelf ophalen? Laat het dan bezorgen bij een PostNL locatie. In de kassa kies je eenvoudig een PostNL locatie bij jou in de buurt. Je ziet ook automatisch vanaf wanneer het pakket voor je klaarligt. 

Wanneer het pakket afgeleverd is op de door jou gekozen locatie, dan ontvang je een e-mail van PostNL. Na ontvangst van deze e-mail heb je twee weken tijd om het pakket op te halen. Lukt het niet om de bestelling binnen deze tijd op te halen? Dan wordt het pakket teruggestuurd naar Spiritual Garden.